!!!!

LÄGG AV! Det står f** att vi är oseriösa på bilden i det senaste inlägget!! VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ VISST FOLK ?! ATT MAN ÄR SÅ JÄV** KORKAD ATT MAN SKRIVER FJORTISAR ANONYMT I EN KOMMENTAR OM DEN BILD DÄR DET F** STÅR ATT VI ÄR OSERIÖSA!!!!!!!! OCH HANNA HAR TILL OCH MED KOMMENTERAT ATT HON ALDRIG SKULLE SE UT SÅ! JAG TYCKER F** SYND OM ER ANONYMA PERSONER! SÅ JÄV** FEGA ATT NI INTE ENS VÅGAR SKRIVA ERA NAMN! KOLLAR NMI BARA PÅ BILDER LR ?!?!?! OCH FÖRESTEN fjortisAR ? JAg var sminkad som en kille! Jag som en kille och Hanna som en fjortis! Hur dum får man vara ? Om jag är fejksminkad är ju Hanna också det ? FRÅN OCH MED NU VILL INTE JAG HA NGN MER ANONYM KOMMENTAR OM DEN INTE HAR BLOGGNAMNET MED!!!!!!!!! NI FATTAR INTE HUR ARG NI FÅR MIG ERA JÄV** FEGISAR !!!!

Kommentarer
Postat av: linneaaaa ;p

Frågestund på min blogg ! :)

fråga på. (:

2010-07-30 @ 22:05:54
URL: http://linneasbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0