Hejj!

Sry för att jag inte bloggat, haft fullt upp! Från i måndags till i tisdags sov Johanna över. Vi hade skitkul!:thumbup: Dagen efter skulle hon vara hemma 12, så vi ställde klockan på 9, höll på med mobilerna till 10 tp, och sedan kl 11 ungefär åt vi frukost. Efter frukosten gick vi ut lite, gick en liten promenad och så tills klockan blev kvart i 12 och då gick vi hem, Johanna till sig och jag till mig ;) Jag ringde Hanna som kom till mig ganska snart, sen gick vi ut och gick lite, vi gick slingan och planerade lite, till vad är hemligt än så länge ;) Vi hade iallafall kul vi med! :D Idag var jag med Hanna och Johanna på allum. Jag köpte en grej som hör till den hemliga saken, Johanna och Hanna skulle också göra det men hade inte råd. Så vi får ta det ngn annan gång vi är och shoppar tp! ;-P Senare idag så var vi på studsmattan med vattenspridare under, vi blev såklart jättevåta (iallafall jag och hanna xd) Men det är ju det som är det roliga! höhö! Just nu trökar jag. Har fixat lite med bilder på picnik och så, men inte några som jag lägger ut på bloggen. Sryy :(
Men här får ni istället en annan bild! (tagen för ngn dag sen)

PS. tröjan är lite stor ! (brukar ha S men mamma köpte M...)

Kommentarer
Postat av: molly, :)

ja mår toppen själv ? :D

2010-07-14 @ 22:16:09
URL: http://mmollyhs.blogg.se/
Postat av: nicole

Hej pinglan :)

haft en fin dag?



var jättegärna med i min tävling om ett valfritt plagg från Olivia&Oscar , eller ta del utav 10% rea på deras hemmsida under veckan jag har tävlingen igång

/Shoppaholly

2010-07-14 @ 22:55:34
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/
Postat av: nicole

sv: bara bra :) dudå?



/Shoppaholly

2010-07-15 @ 11:24:56
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0