SOV ÖVER HOS HANNA :D















Så tkr jag att fjortisar ser ut.. ( asså som på denna bilden)










hehe, gissa vilka det är!











Vi skulle spela in en tp "film" haha! Jag var kille!

Några dagens outfiter jag glömt lägga ut på bloggen:



Gud vad jag saknat Hanna.  Vi hade jättekul igår! vi var och badade, vi var i paris :D


Och så var det kul att sova över hos henne! Hur kul som helst! Vi
kollade på några videos från när hon var liten! :D Jag
vaknade kl 6 idag, men fick inte somna om för Hanna.. XD
Hanna väckte jag halv 10 för jag var trött på att vara själv uppe!
Vi gjorde oss iordning, åt frukost och så och sen gick vi hem till mig så
att min kamera skulle få ladda, vi åt en muffin och spelade in filmen,
sedan åt vi kebabtallrik :love: Och satt lite vid tv:n.. Senare skulle Hanna
hem men vi hittade inte hennes tröja, vi letade tp överallt där vi varit tills
vi kom på att vi hade varit i badrummet och tagit bort smin från filmen,
och såklart var tröjan där! hehe! Och nu har jag och Hanna haft kul
på msn också! Men nu måste jag bli klar med inlägget innan Hanna blir
värre.. XD

Pussih och Godnatt snart! ♥


Kommentarer
Postat av: Hannaa

HAHA,

jag tar dom bästa bilderna,;)

2010-07-30 @ 00:50:41
Postat av: sanna

hej Elin kan du göra en design kanske till mig :o

2010-07-30 @ 11:58:19
URL: http://youreoutofmylife.blogg.se/
Postat av: S

fin blogg! :D

ser ut som en rolig kväll? ;)

allt bra med dig idag? :)

kram

2010-07-30 @ 15:50:38
URL: http://myfashionandstyleblogg.blogg.se/
Postat av: josse

allt bra?>

2010-07-30 @ 18:36:36
URL: http://jagkallaslilljosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0