Tjao!

NU är det väldigt hett ute, men solen behöver ju solglasögon när den känner hur het JAG är! höhö nä jag skämta med er! Nyss var jag och badade med Amanda, vi var fört ute och gick, svetades lite för solen tog kål på mig! (jag tog nog kål på den med ;) )
Hon fick mig att hoppa från 2:an och jag trodde det var omöjligt! Jag har en sån jäkla höjdskräck! och speciellt när det är över vattnet! Nästa gång har jag lovat amanda 3:an. Jag har ju självkjlart hoppat från 2:an förut, men jag har bara fått värre och värre höjdskräck efter att ha hoppat från 5:an på ett ställe! Nog om det! Jag har tp inget att skriva om, lägger ut ngn bild sen när håret torkat, blablablaa

Gammal bild! :

Tusse dreglar förstås för att han åker i en bil!

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Sanna

haha vad sexig ;D

2010-07-20 @ 17:20:58
URL: http://youreoutofmylife.blogg.se/
Postat av: linneaaaa ;p

Ja men jag hittar den inte. Kan du skicka en bättre länk ? så man kommer direkt till skon. För den andra funka inte eller där kom alla skor upp och jag vet ju inte vilken som e din ? ;)

2010-07-20 @ 20:13:07
URL: http://linneasbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0