HIPP HIPP HURRAAAA

YEYY ! Jag fyller ååårr idaagg !!!!!!! :D äntligen 12 ! Nästa år blire tonåring då ! I present fick jag : Högtalare, skiva, eyeliner, nagelack, rosett, tror det var allt ? ni som vet vad jag fick får påminna mig annars ^^ Idag vaknade jag vid halv 8. Jag hade förbjudit alla att sjunga för mig ^^ Igår var jag i allum, köpte ngn grej för naglarna som gör att dom växer snabbare, och så köpte vi en basketkorg, med boll och så då ^^ så jag har varit ute lite idag :) Idag ska jag vara med Hanna<3 vi ska se om ngn mer vill vara med :) glöm inte att kommentera en låt !!!

Pussiihh



Jag vet att jag gör om bilder lite ofta.. men jag ska ta många bilder idag som jag inte ska göra om!
Bilden tog jag från när jag och Hanna var i allum :)
 LÅTINLÄGG 
   |
   |
  \/


Kommentarer
Postat av: Emma

Congrats lillsyrran. x'>

2010-06-14 @ 23:56:07
URL: http://emmiiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0