Back from the horse-riding !

Du är så söt, min kära lille ponny. du är så söt, min kära lilla Bay. Du säger ingenting, min kära lille ponny, men jag vet att du älskar mig me !!

Jag har varit på ridningen precis ! jag red bay, min favvo. jättehärlig i galoppen !! lite synd att jag e allergisk mot honom ba ^^ men men, jag får väl fortsätta ta tabletter ^^ idah har jag varit i skolan -.-'  jag tappade en tand ^^ det va både blodigt och äckligt :P jag känner fortfarande smaken av blod. BLÄÄÄH ! blod och tuggumi e ingen bra kombination ! det lovar jag ! hhahaha ! Jag skulle laggt ut en bild på mig oh bay men jag vet ju inte om jag får. det e ju inte min häst ! :P nästa vecka ska jag rida mirella, jag har aldrig ridit henne förut och jag både hoppas och tror att hon e en bra häst, hon e jättesöt igallafall ;D



Kisses and hugs, eliinhh <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag red Baron, i vanliga fall e han långsam men denna gången var han okej!!!!!:)

2010-03-24 @ 20:04:49
Postat av: Emma

Bay e bra, ja.<3 Mirella gillar att galoppera, så dt blir väl kul för dei att rida henne. =P

2010-03-24 @ 22:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0