Fun Athletics !!

Tjenaahh ! Idag har jag och min klass variitt på fun athletics ! Det är en tävling i friidrott. Man kan ha spjut, kula, 3steg, sidhopp, hinderbana, och stafett. Jag hade kula, jag ville gärna ha stafett, men så blev dt inte. Nä dom ska berätta resultaten så tar dom femmor och 4fyror för sej.. asså att dom räknar upp från den skolan som kom sist till vinnarskolan av först femmor och sen vinnarna av fyror.Efter fun athletics när vi hade lämnat stationen och alla skulle gå hem så gick jag en bit med jens, tills vi skulle ta olika håll asså :P vi pratade lite om allt möjligt, jag älskar att prata md jens för han e så rolig !! XD Men igallafall, ni vill såklart veta vilken plats vi kom på !!!!           

vi kom på :................................................................ ANDRAPLATS !!!!!!! Vi äger ju !! och så va dt ju 5-6 andra femmor vi tävlade mot. !!! nu e jag lite trött och så ska jag ska rida sen :P och dt kan faktiskt va ansträngande dt med !


Hare braa !! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0