Hejhej bloggen !

Tjenahh, idag har jag varit i skolan ! det var tråkigt, efter skolan gick jag hem till amanda ! vi gjorde lite engelska, skrev lappar oh så filmade vi varandra md mobilerna ^^ kl 5 tp gick jag hem för då skulle jag äta, sen gick oh såg på tv oh dt var dt jag gjorde idag ! Jag skulle lagt in en bild från idag, men min kamera behöver laddas, så jag lägger in imon!

    

Rödtott leker med kamerasnöret ^^ gamla bilder.. :D       Tusse md gosedjur ( han suger/snuttar på den ) 
                                                                                                                                                                                             

Kommentarer
Postat av: Häännää

awww

2010-03-23 @ 14:16:14
Postat av: Sara

Tusse & rödtott e så söta!!!

2010-03-24 @ 20:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0