Hemma från ridningen !

Tjabbahh !! Nu har jag precis kommit hem från ridningen ! Jag red Bay som e en av mina favvohästar, han e sååå härlig när man galoperar !!!! :D Sara red Bay innan mig eftersom jag går en grupp högre och rider i gruppen efter,  och jag fick då ta över honom :P Innan ridningen var jag hemma hos sara och vi hade ju skoj :) Vi gjorde skor i tyg till våra maskotar, dom ska heja på oss i Fun Athletics ! Jag brukar inte sy saker längre, jag slutade med dt för ett tag sen, men det här var ett undantag eftersom vi vill att dom ska vara så söta som möjligt !xP  Men nu ska jag ta en lång och skön dusch, samtidigt träffa håret eftersom jag e allergisk mot HÄSTAR xP Hahaha !:P


Puuussiihh  !! <3<3<3


Kommentarer
Postat av: eliinhh

Tvätta menar jag !! Vad jag är galen xP Pussihh dah !

2010-03-10 @ 19:28:49
Postat av: anonym

Haha

2010-03-10 @ 20:14:57
Postat av: Julia eriksosn

Hejjj, elin kolla min blogg, http://Jullanhh.blogg.se

2010-03-11 @ 21:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0