Sjunger !

Hejhej ! jag sjunger såklart nu xP ! oh lyssnar på when you say nothing at all. Det e en jättebra låt ! i skolan va dt okejj, faktiskt ganska bra dag ! ( tänk att jag säger dt :O ) När jag kom hem skulle jag på piano oh min syrra på tvärflöjt, oh vi åkte  för att hämta en tjej som spelar tvärflöjt md emma, hon skulle åka md. där vi skulle hämta tjejen ( vid hennes oh min syrras skola ) träffade jag amanda oh amanda  !  vi snackade oh hade lite skoj :P Sedan åkte jag till pianot, spelade upp min läxa och fick en ny läxa. heal the world med michael jackson ( nya läxan ) han e okej men inte min favvo precis. senare ska jag va md amanda oh hon ska sova här ^^ kulkul ! kanske lägger ut ngt inlägg då ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0