Tjabbah tjenahh !!

Hejhej ! jag sitter här framför datorn och dricker smör :P Jag skulle vispa grädde av vispgrädde, men så vispade jag lite för länge xP det blev ju inte smör helt... men det smakade smör ! hahaha. som ni vet e jag sjuk, men har blivit bättre,  och jag hoppas och tror att jag ska till skolan imon, inte för att jobba :O utan för att träffa alla sötnowwsar såklart !!! speciellltttt hannaa !! hon e tbx nu och jag har saknat henne som fan !!! jag längtar efter att få träffa henne :D jag längtar jag ju efter er andra ocksåå <3<3för ett tag sen la jag in en liten gåta på min msn, och imon ska vinnarna få priset !! :D jag gratulerar : Sara, Amanda J, Johanna J.E, Olle och Linneaa !!! grattis alla vinnare !! :D..............  Till en helt annan sak nu, i fredags blev jag ovänn md julia :( jag va ju så hes, så jag bestämde mig att inte prata under dagen.. sen så körde vi let's dance och då sa julia att hon inte ville kö md mig om jag inte pratade, då skrev jag på en lapp att jag skulle försöka vara tyst så att dt hesa skulle bli bättre, då höll hon på att  tjata om att dt inte funkade ! :O mn dt gör dt ! dt vet ju alla att dt gör !!! Och då gick ja därifrån, sen följde dom som va md julia, och julia,  efter mig vart jag än gick -.-'dom va så jävligt jobbiga !! jag tänker inte behandla julia som en ovänn, men jag tänker inte heller att be om ursäkt för att jag inte pratade.                 


Puusiiihhh !!!

Kommentarer
Postat av: eliinhh

JAg längrar ju *** Jag skriver alltid feel !! :P

2010-03-15 @ 12:23:49
Postat av: eliinhh

längtar xP jag tänker inte heller be ** dubbel xP

2010-03-15 @ 12:25:50
Postat av: anonym

asso kan du inte ens vispa grädde hur dålig får man vara ??

2010-03-15 @ 14:28:41
Postat av: Sara

Jag vaannn!!!XD

2010-03-16 @ 16:57:48
Postat av: Sara

XD

2010-03-16 @ 16:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0