Tjenahh !!!

Hejsannn !! Idah har jag varit med Em !! ( Emma ) ibörjan hade jag ju inte såååå kul för hon va också med en mindre tjej, 9 år tror jag dt va..... Sen såg vi på NEW MOON på hennes dator. hon och den andra tjejen gick efter tp 25 min ner för att äta, så jag satt ensam kvar och såg på den. dom va nere lite VÄLDIGT länge !!  men jag hade fullt upp med NEW MOON för att äns märka det:P sry för att jag inte lagt ut NGN bild ! jag ska göra dt när jag kmr på hur man gör :P hanna får nog hjälpa mig xP haha men nu ska jag tvätta bort all grädde jag har i ansiktet :P haha jag satte såklart dit den med mening... men jag ÄLSKAR värkligen grädde !! :P                    


Byebye !! Pussihh


Kommentarer
Postat av: Hanna

yeyyyyy < 3



Du trycker tp på den bilden med ett träd på i ett inlägg ^^

2010-03-07 @ 10:54:35
URL: http://bbarakrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0