Förlåt, förlåt, fööörlåt !

Jag är sååå ledsen att jag inte laggt ut ett nytt inlägg på ett tag ! Har varit så trött lr upptagen. det har varit rätt mkt nuee ! Menmen.. idag var jag med hanna och jens ! vi gick ner till skolan och träffade några små tjejer som trodde att vi tp var 19 :P senare var vi ute lite hos hanna, tog bilder och såee. och sen när jag gick hem såg jag på tv, sen gick jag ut och hoppade. sen sprang jag lite runt runt, tror dt va tp 10 varv runt huset lr ngt ? lite lite jag vet.. men jag hade inte tid med det, när jag kom in så la jag mig i ett långt varmt bad, gurkor för ögonen, hårinpackning och ansiktsmask ( honung ^^ ) Jag kände för att göra ngt lite annorlunda, för jag brukar inte bada. och så har jag ju bestämmt mig för att äta nyttigt, inget godis. det har gått bra än så länge. Igår var jag och hanna på liseberg ! Vi hade skit kul ! men senare var det några konstiga killar som tp följde efter oss ? dom trodde jag och hanna var 14 :P men jag orkar inte berätta vad vi gjorde där.. men nu ska jag nog ta lite frukt !! :D
Pussih ♥

Kommentarer
Postat av: Haannnaa

rooligast .:d

2010-05-03 @ 21:13:37
URL: http://absolutekrantz.blogg.se/
Postat av: Linnea

Lät som en rolig dag ;)

2010-05-03 @ 21:39:52
URL: http://linneahhs.blogg.se/
Postat av: Sandra o

Snygg blogg :)

Kolla in min med,puss

2010-05-03 @ 23:07:27
URL: http://sostanek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0