Har lite bilder nu :D


                              Hej Kreta!

       På väg till hotellet och fick några bilder på olivträd.

                    Havet... skönt att bada!

     Musse gick runt på gatan när vi åt på resturang ^^

                             Dessert, mums !!

                 Man måste ju ta bilder på sig själv ! :P
                                                  Dom vann jag på klomaskin!Vann 3 gånger, en gång vann jag 2 sammtidigt ^^

           På planet påväg hem !

                   Hejsan Sverige !

       Hemtat kissarna från pensionatet. nu ska vi åka hem !

    Tusse dreglar, han gillar inte att åka bil :P

Jag tog såklart många fler bilder, men alla kan man ju inte ta mer, så jag tog dom viktigaste.

Pussihh ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

fiina :D

2010-05-23 @ 13:24:32
Postat av: amanda a

Åh vad fina bilder och jag älskar bara de så mycket jag önskade jag också skulle åka någon stans;P men jag kanske ska åka till kroatsien, elr det hoppas jag (elr bila ner) <33 jag blir så svartsjuk på dig:)

2010-05-30 @ 20:06:35
URL: http://alskarhastarbaast.blogg.se/
Postat av: VictoriaNävermyr,

haha, mysig katt du har xD

2010-06-06 @ 11:16:48
URL: http://yalover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0