Jens och Hannaaaaa

Hej ! Igår sov jens och hanna över ! Vi hade damp ( jag mest då ) jag fick tp skrattanfall så fort jens sa ett ord ! egentligen skulle klara och oliver vara med men så blev det inte, men vi hade skitkul ändå ! vi såg på två filmer, åt massa godis och chips, men det var massa kvar imorse ändå ^^ men det är borta nu ! muums. Idag när vi vaknade gick vi tp upp och åt frukost, sen så gjorde vi oss i ordning, sen gick vi ut och hoppade ! Lite senare gick vi ner till lekplatsen och var där lite med oliver, men han hade tp tråkigt så han gick hem. sen gick vi hem till mig igen och så var det tp inget mer ? jo, jag äger jens i ett ishockeyspel :D ( fast det vill han inte erkänna ) Vi tog många bilder och jag lovar att lägga ut några sen, men just nu orkar jag inte ladda in bilderna i datorn :( så vi tar det sen :P

Pussihh ♥

Kommentarer
Postat av: Haannnaa

Bääst (y'

2010-05-09 @ 21:15:00
URL: http://absolutekrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0