Love gurka ♥

Hejj ! Jag ligger i soffan och latar mig ( lr gjorde ) ^^ har varit på ridning för ett tag sen, jag rider ju Merlin och han är snabb.. Jag var skitnära på att ramla av i galoppen för han är svår att svänga med. :S Aja, idag har jag varit med Amanda och Hanna. vi gick först hem till hanna, messade, pratade och åt. och så var vi hemma hos amanda oich hjälpte henne att välja ut några snygga kläder, sen gick vi hem till hanna igen, vi satt i hennes hall och Pratade lite ( inte jag för jag hade damp ) KUNDE INTE SLUTA SKRATTA :P när vi spelade basket och jag träffade korgen jag ba : HAHAHHAAHAH jag träffa !!! XD Det var nog lite överdrivet ibland, men när jag börjat skratta kan jag inte sluta xd..  men det är över nu!  Jag ska nog lägga mig snart.. inte för att jag är trött, men jag vill försöka se bra ut :D Och för alla ni som vet vad jag menar, JAG KAN INTE SLUTA TÄNKA PÅ GURKA. DET ÄR SÅÅ GOTT !

Se hela bilden

















Pussihh ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är Gurka då ? Man meerker ju att det är en kille haha.

2010-05-06 @ 16:17:37
Postat av: anonym

Stavas det inte Merlin

2010-05-06 @ 19:07:19
Postat av: amanda a

Det var det du menade med att du hade satt ut en gurka XD KULKUL<3:)

2010-05-07 @ 16:29:16
URL: http://alskarhastarbaast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0