MED HANNA OCH AAAMMMMANDA !

HEj ! VIsste ni att amanda skaffat blogg ? Nej, inte jag heller !  Men nu vet jag det ! :D Jag och amanda gick hem till hanna efter skolan! Vi åt lite och sen gick vi hem till mig ^^.. dom sminkade mig fixade mitt hår:) såg ut som en ängel efter:P nej jag skojar bara, jag ser aldrig bra ut ! Men efter det gick vi hem till hanna igen, amanda skulle hem och äta. jag och hanna var utelåsta för ingen var hemma hos hanna! så vi var ute och hoppade och så ! sen kom amanda tbx och alla gick hem till mig. Nu har jag inget mer att skriva om... :(


Vacker ? :P

Sakna mig inte för mycket bloggis ! Pussihh ♥

Kommentarer
Postat av: amanda a

Vilken fin bild:)

2010-05-07 @ 16:32:28
URL: http://alskarhastarbaast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0