Sorry :(

Förlåt för att jag inte bloggat på ett tag, men jag har varit upptagen. Igår kom jag hem från världens bästa läger, men jag har ju bara varit på två ^^ Klassen hade läger från fredan till igår. Alla träffades på skolan på morgonen, vissa skulle cykla och vissa skulle gå, jag skulle gå och vi som skulle gå gick innan dom som cyklade. hanna sov över hos mig från dan innan så mamma körde oss ner till skolan för hon skulle hjälpa till lite där. ( Pinsamt jag vet ) Eller "Främling" som jag kallade henne ! När vi gick dit var det väldigt varmt, fast ja, inte lika varmt som i kreta :P När vi kom dit så satte vi upp tälten, det var hanna som hade med sig tält och jag och amanda a skulle sova med henne. Vi satte upp tältet och sen så fikade vi, sen badade vi. Amanda J skulle sova med linnea men hon gick hem för hon var sjuk så amanda a flyttade in i hennes tält. Senare på dagen åkte jag iväg på piano, främlingen körde mig. Men innan det så hade vi femkamp. mitt lag vann, det bestod av: Jag, Julia, Sara, Oliver Am, Benjamin. Sedan skulle vi äta, men dom flestas mat blev väldigt bränd.. ^^ När jag kom tbx från pianot badade vi igen, men vattnet var så kallt så vi gick upp på en gång :P Sen grillade vi korv och efter det gick jag, hanna, amanda a och amanda j in i jockes, johans och jens tält och hade kul ^^ Senare skulle vi sova men man kan säga att det inte gick så bra.... :D Haha, men till slut efter en lång natt var det morgon, och alla åt frukost och sen skulle vi hem. dom som cyklade gjorde det innan oss och sen så gick dom som skulle gå, men den här gången åkte jag bil för jag hade ont i magen :S Senare på dagen när alla var hemma och min magont var över var jag med hanna, vi ringde några fler och drog till skolan för att träffa dom där. Där var: Jag, Hanna, Amanda A, Julia, Oliver, Johan och senare kom Benjamin, men då gick Oliver och Johan hem. Innan Benjamin kom så spelade vi in roliga filmer. Nu bloggar jag och är sjuk, jag vet inte om jag ska till skolan imon men jag hoppas det för jag vill så gärna träffa alla kompisar, vissa var så snälla på lägret <3 (L) U.

Pussihh, lägger in bilder när jag får igång kameran :D ♥


Kommentarer
Postat av: amanda a

jag vet lägret var bra och dåligt men det gör inget men jag var också med på skolan i lördags:( varför skrev du inte mig :'(

2010-05-30 @ 20:13:20
URL: http://alskarhastarbaast.blogg.se/
Postat av: eeliinhh

Ditt namn står ju med ? ( jag vet, man ska inte kommentera sin egen blogg men det var nödvändigt ! )

2010-05-31 @ 19:16:50
URL: http://eliinhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0