Tack för påminnelsen ;)

Jag läste just Linneas blogg och blev påmind av att det var 17 dagar kvar till hennes födelsedag, och det betyder att det är 14 dagar kvar till min !!! Asså 2 veckor :P LÄÄÄÄNGTAARR!!  Då blir jag äääntligeen 12 år! Jag måste nog snart skriva vad jag önskar mig :P Men det är nog bara pengar och smink! Jag ska försöka fira födelsedagen  med dom som betyder mest ♥ vännerna. om jag får då ^^ tuffa föreldrar :S Någon vän kanske man inte får med även om den är en av dom viktigaste, men jag ska göra så bra jag kan ;) just nu övar jag på låtarna till skolavslutningen, bloggar och chattar. men nu har jag inget mer att skriva om :( sakna mig inte för mkt ;)

Pussihh ♥

Kommentarer
Postat av: amanda a

Grattis i förskott^^

2010-06-02 @ 16:03:23
URL: http://alskarhastarbaast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0