Sry för dåligt bloggande,,

Kära bloggen
Igår var jag hos min faster med familjen, vi skulle fira min farmors födelsedag. Så när jag kom hem hann jag inte blogga, för min datortid var slut -.-'.. Föräldrarna vill plåga mig genom att stänga av den 9, ;) HAha jag skoja ba. jag står väll ut. Men nu ska ni få höra något dåligt ? något riktigt dåligt! När jag messade för några dagar sedan drog telenor pengar från min mobil och jag har ju GRATIS sms! Och nu så kan jag tp inte messa, pappa ska försöka fixa det men det går inte att göra förens imon.. :(  Och jag har ju fått massa sms jag vill svara på, men inte kan.. HAHA jag messar ju hela tdn, hurfan ska jag klara mig ? ;D Aja, nyss kom jag från en match, vi förlorade men bara med 4 poäng, jag är fan skitarg på mig, jag hade fått spela mer om jag inte fått svårt att andas och var tvungen och  gå in.. jag fick nämligen en fot i magen och fick sen svårt att andas, jag fick sitta ett tag och när jag spelade lite till så kände jag att jag fick svårt och andas igen.. bajS ! :( Men skit samma,

Här får ni lite bilder jag tog igår på mig själv:





Det är dom ni får just nu,

PussPuss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0