naaww, !

Barn e det sötaste som finns ?! :O
Tycker inte ni deT? 
Måste följa med till min mammas dagis !
Och en i min klass har en lillebror, (som jag e "storasyster" till ;) ) han gjorde ett påskkort till mej,
NAAWWWWW
hahahahahaha :P fyfan va gullligt, ! 
MEJ och INGEN annan :C 


Hahahah naw <3



idag sjöng jag för skolan :O

Deeet gikk säkert bra
hahah..
Jag tror det gick bra, det var folk som sa att ja va bra efter ;D
Asså de va en konsert för hela skolan, vi har övat länge,, xd



Ända läskiga va att M***** Kollade ;$
Alla fråga om ja va nervös, " nepp " :P
Faktiskt inte ;O 
Intressant fakta jag givit er!
haaahaaaaahaaahaaaahaaaahaaaaaaa
Hejdå

:'>

Hihihihih puss&kraam // Elinnnn <3



Kommentarer
Postat av: ..

du var inte så bra :P

2011-04-28 @ 20:51:17
Postat av: elinn

Och du är inte helt frisk :P

hitta ngn annan blogg och stör jävla missbildade mongo

2011-04-28 @ 22:14:18
URL: http://eliinhh.blogg.se/
Postat av: Maja :p

du ".." ska hålla käft,!-.-

elin va jättebra,:D

2011-05-01 @ 11:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0