Föralltid e väldigt långt ;/

läste på min blogg att jag hade döpt namnet lr ngt till " du och jag föralltid"
Sen ja va tsm med ni vet vem ;( men föralltid e ett långt ord..
Han sa oxå föralltid, att han skulle älska mej föralltid..
Men det e okej, det man måste göra i en sånhär situation e att acceptera o gå vidare.
Det e okej att vi inte e tsm längre, det e lugnt, vi är väll inte ämnade för varandra gubben,
Jag hoppas att du får ett bra förlållande mä din nya tjej :')
Att ni blir lika lycklig med henne som du och jag va ett tag :D

Jag gillar ändå så många killar XD
ida du har helt rätt, jag gillar fan typ alla XD
även om det inte riktigt är äkta kärlek jag känner, som de va med h*****
Så går jag vidare,!
Kommer alltid älska dej över allt, men som vän!
Allt jag behöver av dej gubben, e att du e min vän :D

Aja, cplångt inlägg XD

Ni ska få en bild :D

Du e go majsen :D 
ihihihih


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0