Svårt :S

Jättebra låtar ni kommenterat, så svårt det är att välja :S Jag väljer en vinnare på nästa onsdag så ni behöver inte stressa med att komma på en låt ! Och om ni ska kommentera en låt, kommentera då på det inlägget som jag skrev regler och så på ! Jaja, idag var jag med Hanna och Joakim! Vi hade jättekul :D Vi kastade saker i hink tp ^^ Asså, DET ÄR SKOLAVSLUTNING IMON !!! ÄR DET SANT ?! Jag kommer sakna klassen så mkt, jag vill inte sluta :( Men Det blir ju kul att träffa nya ändå, som ser mig för den jag är nu, och inte den jag var då.. ( klassens tönt ) Jag kommer sakna skolan så mkt också.. den var faktiskt bra och syrran säger att den är bättre än allé... men jaja... 

Pussiihh♥

                           |
                           |
                          \/

Kommentarer
Postat av: Amanda

såklart man komer sakna kompisarna men du var inte en tönt !

2010-06-10 @ 18:26:43
URL: http://alskarhastarbaast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0