Hejj igen !

Just nu mumsar jag på min andra polkagris köpt i gränna av pappa och syrran som var där igår. Tusse vandrar runt i huset och tigger mat men jag kan gissa på att han vill ha en tugga av min polkagris också ! HAHA xd
Polkagrisen jag åt först var en såndär vanlig och den jag äter nu är tuttifrutti. Mina tänder blev lite röda av att ha ätit den första XD:

Höhöhö!
Nyss åt jag kebabtallrik och som vanligt ska ni få en bild på den :)

:love: Åh vad jag önskar att jag hade haft kvar den nu :love:

Men nu har jag en fråga till alla er som läser min blogg, mitt besöksrekord är ju 124 besökare och 350 sidvisningar, men nu undrar jag.. Läser nu bloggen lr kollar ni bara på bilder och kommenterar? Ni kanske svarar på kommentarer jag gett er också men det skulle ju lix vara kul om man faktiskt läste hela inlägget också ? ni som håller med mig kan ju skriva en liten kommentar!

Pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0