En fråga ;)

Matilda om Jag gillar smink :D:
Jag har en fråga som jag önskar att du kunnde svara på. Det e såhär att det är många i min klass som har addidasväskor jag vill också köpa en men e det okej att köpa en likadan som en kompis har altså samma färg som non annan? Vill inte att non ska tycka jag härmas.

Svar: Det är klart att det är okej! Om du gillar färgen och vill ha en så köp den du! Det är ju inte precis någon annans privata väska, den säljs ju för att fler än en ska kunna köpa den! Och om någon tycker att du härmas så strunta i den personen! Det finns ju bara några färger på adidasväskorna och du tar ju den du tycker mest om, mer än så är det inte :)


Nu har jag klippt mig och ni ska få se på resultatet!

Jag fick till och med en hårplattning där :D

Här får ni lite bilder jag tagit dom senaste dagarna!

den togs igår

Maten från igår :P

togs när amanda sov över!

kissarna för några dagar sen ♥


Det var nog allt just nu!

Pussih♥

Kommentarer
Postat av: Elin i Malmö

2010-07-20 @ 20:00:54
Postat av: Jenny i Malmö

Jag såg en fråga om väskor då undrar jag kan man ha ryggsäck om man är tjej?

2010-07-20 @ 20:02:02
Postat av: Linnea

2010-07-20 @ 21:43:01
Postat av: Linnea

Oj, hehe råkade skicka utan nåt s skrivet !

Iaf , ditt hår blev jättefint :D

2010-07-20 @ 21:44:05
URL: http://linneahhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0