!

Hej allihoppa ! Jag kom just hem från att ha sett Eclipse! Den var jättebra :D Nu till en annan sak, Jag såg just att jag fått en anonym kommentar till ett inlägg där jag lagt in länken till en låt : Den låten är så ooold =_= Där har ni kommentaren. Och jag bryr mig inte om låten är gammal!!! jag lyssnar på låten av en speciell orsak och om ni visste vad det handlade om skulle ni hålla truten !  Vem bryr sig om att ngn låt är gammal ? GIllar man den ska man väll lyssna på den ? Och alla ni läsare ska veta att jag HATAR kommentarer som är negativa! Jag vill ha posetiva kommentarer om det jag lägger ut lr inga alls! Och jag vill inte ha anonyma helst heller! Fast det är okej om det är en posetiv kommentar..

Pussihh♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0