Hej sötnowsar♥

Hej bloggen! Idag åkte jag och pappa till farmor och så tog vi med henne till lerum och fikade. Efter vi kört hem farmor åkte vi till allum. Där köpte jag :

Baseboll jacka :D Skulle köpt ljusblå men den fans bara i xxL... köper den
en annan gång! Jag kännde bara att jag var tvungen att ha den idag! HAHA


Ipod skal. (Ett sånt man har utanpå Ipoden) ;-P

Och så köpte vi ju mat men det har jag inga bilder på!! Höhö
Så det var en snabbtripp till allum!

Här är lite bilder på kissarna:

Jag räddade en stackars mus från att bli mördad av Rödtott ;)

lite suddig..

Tusse är den till vänster och Rödtott den till höger på både denna bilden
och den över.


Rödtott

Rödtott

Tusse

Tusse

Tusse

Rödtott

Rödtott

Rödtott

Tusse

Tusse

Tusse

Rödtott

Mat :D Åt nyss, Jag värmde lasagne och gjorde vitlöksbröd (älskar det)
och så är det såklart sallad på tallriken ;)

hehe

Jag tidigare idag. :)

Alla dom bilderna är tagna idag!

Här är en bild på oboyen jag drack igår ^^ :

Mums med grädde i! :D

Nu ska jag nog göra ett inlägg på min och Hannas gamla blogg..
Bara för skoj skull :P Det var ett tag sen senast!! xd

Pussih♥


Kommentarer
Postat av: julia

söta katter(:

2010-07-28 @ 22:32:30
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0