Hej..

Ska bara berätta att det är 4 dagar kvar, och så ska jag bara tacka dom som inte kommer i min klass för att dom varit så underbara : Joakim, Oliver E, Oliver An, Vendela, Klara, Johanna J.E, Amanda L, Amanda M, P, O, Benjamin, Patrik, Oliver Am, Johanna M och Julia. Tack för alla år med er, jag kommer sakna er så MKT ♥MUOEU♥ (NJ) Jag har gråtit jättemkt idag för att vi ska sluta! Jag kommer sakna alla så mkt :) och jag får ju inte glömma lärarn :D Tack för att du har lärt oss! Jag orkar inte lägga ut mer nu, kanske senare.. jag är inte på så bra humör.

Pussihh ♥ LUOEUUH♥

                                   |
                                   |
                                  \/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0