Hejhej !

Igår sov ju amanda över :D jag vaknade 7 tp oh hon 9 :P senare spelade vi badminton på ngt ställe :D jättekul ! Sedan vid 6 tiden va jag oh hanna hos amanda oh kl 7 va allé discot ! Dom hade tp 4-5 tryckare, minns nt.  jag dansade med sötnowwsen på den andra tryckaren, efter tryckaren blev det kaus för mig, oh efter kauset blev det bra igen xD (tp ;P ) Nu har jag tråkigt oh inget att gö, vill ngn gö ngt ? ring mig ;D

                              Jag                                   +                    Hanna                  +      Amanda = 

                                                                       BFF FOREVAH !
                                 

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAh

2010-03-28 @ 16:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0