Varit md Jullanh Oh Hannah !

Tjabbah dah !! Idah har jag varit md julia och hanna ! Först gick vi hem till mig, vi gjorde chokladbollar och så filmade vi sammtidigt XD dt blev lite galet.... :P och sedan gjorde vi drickor, i dom la vi tpp, kakao, socker, kanel, oboy, mjölk och lite mer XP dom va SKITÄCKLIGA ;D hahaha... Sen så tog dom tp en krydda, som jag skulle äta, och gissa vilken det va ! det va en jättestark grej som gjorde så att dt sved i läpparna jättelänga :S bläää ! Seeeedaann, så skulle jag blunda, och så la dom saker i mitt ansikte, dom smetade ut senap och sylt tp XP Sen hälde vi vatten över mitt ansikte. sedan körde vi poker och så förlorade jag ;P för att fira att jag förlorade åt vi upp chokladbollarna ! oh vi har det mesta på film ! hahaha. sen gick vi hem till jullan och gjorde skitroliga filmer på min mobil, jag ska lägga ut klipp på dt när jag vet hur man gör dt !!!   och dom som var vinnarna av tuggimina fick dt idah, dom som inte var i skolan fick inte.


Pussieehhh !!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Aa det va skit roligt xD

Men kan du skicka dom du gjorde då?

om du kan få in dom,

2010-03-16 @ 20:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0