Älskar dig ♥

Har just kollat världens finaste kommentarer i bloggen :love: Älskar kommentarer, speciellt sånna söta ;)
Igår så var det ju filmkväll hos Ella, vi hade så jävla kul och tog skitmånga bilder!  Haha den första filmen vi såg var så jävla läskig! (men ändå inte?) Det var en jävla kärring som tp förföljde huvudpersonen och hon spydde tp på henne ? VAFAN ? Haha men det var skitäckligt och läskigt..  Haha alla skrek jävligt mycket men jag hörde nästan bara mig själv,. x'd -  Men jag älskar skräckfilmer, så jävla kul :D Jag är bara rädd när det kommer ngt plötsligt, jag är ju inte rädd för att vara själv i huset eller gå ut eller sova i källaren med johanna efter t.ex.. Tihi jag blir inte rädd så. x'd   TIhihi ;) Johanna sov över till idag :D Haft en skitbra dag hittills :thumbup:

Rödtotts ögon ser inte ut sådär,, x'd 

Puss då ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0