Precis gått upp,, ;D

Jag kunde ju säga att jag precis vaknat med det är lögn.. Jag vaknade säkert mellan 8-9. Jag kollade inte så noga på mobilen för jag var så trött.. Jag försökte somna om då och lyckades halvsova tills för några min sen. Just nu håller lilla Rödtott på och jamar sönder huset, och någon var ju tvungen att göra något så jag satte honom i fönstret i mitt ena rum,

Men som ni ser där så vill han inte stanna, x'd

Tusse ligger i hallen och latar sig-

Ps: Hans ögon är inte så gröna..

Jag ser ut som en häxa, vaknade ju nyss

Hehe en häxa har ni framför er :D

Aja

Puss♥


Kommentarer
Postat av: christin MODE inredning personligt

söt katt!

2010-11-01 @ 13:20:37
URL: http://justlikecandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0