Johanna då (:

Rubriken säger det mesta, idag var jag med Johanna.  Vi gick först hem till henne, tog en liten promenad med Tindra, sen gick vi hem till mig, och så kom jag på " jag har ju glömt min syrras cykel ?" Ja, jag tog min syrras cykel till skolan (min är hos Hanna) för att inte komma försent.. Jag gjorde det ändå men aja, Jag glömde iallafall den vid skolan så jag och Johanna skulle dra för att hämta den, men innan städade jag toaletterna för att tjäna lite pengar så att jag och Johanna skulle kunna köpa lite godis o så ;) Men sedan kl. 17.30 skulle Johanna vara hemma så jag skjutsade henne på cykeln, det gick inte såå bra för vi vinglade nästan omkull.. x'd.. Ovan vid cykeln kan man säga. Men nu är jag hemma iallafall och sitter och bloggar då ;D

Bilder ? ;D


Mobba inte min bild för att jag inte är lika söt som Rödtott :(

Puss då ♥
 


Kommentarer
Postat av: Jessica

fin du är :)

2010-10-14 @ 21:36:43
URL: http://jeessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0