Tjohooo

Hej på er igen!  Jag har inte så mkt att skriva förutom att när jag kom hem i fredags var jag med hanna, vi dampade loss och hade hur kul som helst :D Hon sov över hos mig till lördagen:




 vi bakade en fin tårta:

SOm vi sedan högg in på efter vi badat :D

Vissas bita blev inte lika fin som min.. xD

Någon blev inte gift xd

Sedan sov jag över hos hanna från lördag till idag :)



Vi var ute lite :) :


Här får ni dagens outfit:







Här har ni en bild på Tussen min :)


Här får ni en bild på mig och Malin från lägret :)


Och här en bild på en rosett som man fick efter tävlingen som jag och
sara inte var med på.. Men vi gjorde banan och därför fick vi rosett :D


Det var allt för tillfället, snart blire kebabtallrik att äta! :love:

Puss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0