SNART SKOLAVSLUTNING !

Nu är det snart sommarlov! YEEES, och bara 12 dagar kvar till min födelsedag! DUBBEL YEEESS!! Och vad gör man hellre än att fira den med vänner? Så jag kommer försöka vara med några, om dom kan då ;) Jag längtar till födelsedagen, sommarlovet och allé, men jag kommer sakna klassen när vi splittras... Men nu borde jag inte tänka på det! Ngn dag får ni nog se en bild på min skolavslutningsklänning! Yey lr ? HAHA jaja, just nu bloggar jag, har tråkigt, kan lix inte komma på någonting att göra... Jag ska nog öva låtarna till skolavslutningen. Juste, jag har väll inte berättat ? Jag ska sjunga solo, Johanna ska spela fiol till och Jocke frågade också idag om han fick spela gitarr till! Det kommer bli jättebra! Bara jag sjunger bra nog :S ( NERVÖÖS ) Tänk om klassen tkr jag suger ? Menmen.. Idag i skolan var det slöjd. Jag blev klar förra gången så jag hjälpte Oliver med sitt arbete, eftersom han var skadad, men blev inte klar :( Jag hjälpte också andra Oliver med en liten grej så att han blev klar, för han var också skadad :(  stackarna. Efter skolan var jag med Hanna och Amanda, vi var hos Hanna ett tag sen gick jag och Hanna hem till mig för jag skulle på ridning och hon skulle med och kolla, en annan Amanda ( klassen har ju 4st )) följde också med. men nu ska jag nog sova, KOMMENTERA :D

Pussihh ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0