Tjenaaah !

Idaahh, va dt trååkigtt i skolan, elr hyfsat. dom hade satt upp en lapp om när allé discot skulle vara :D jag längrar såklart ! men den dagen då discot ska vara..... e dt min syrras VUXENKALAS D: skit ! men jag ska gå ändå !! inget i världen får mig att missa detta discot ! efter skolan så skulle jag på piano, dt va ganska pinsammt eftersom jag inte varit där på tp 4-5 veckor :O och min pianoläxa e skitsvår, ingen kan hjälpa mig med den och jag  fattade inte ett skit av den innan pianolektionen ! ( och så har jag ju knappt övat eftersom jag inte kan den ) men nu kan jag låten och lektionen e ju över för länge sen. puuhh! för ngn timma sen testade jag en ny grej som står i en juliatidning, att ha banan i håret och honung i ansiktet XD hahahaha, dt hjälper tp för torrt hår och torr hy! dt finns ett ämne i bananen som hjälper håret att inte vah torrt, elr vad man nu ska säga :P och honungen vet jag inte vf man ska ta den, man har den som en ansiktsmark tp ;P man mosar banan, sedan smörjer man in dt i håret från rot till topp, man har i det i 15 min sedan sköljer man ut dt. Honungen värmer man lite, sedan tar man på handleden för att inte bränna sig,  och så tar man det i ansiktet. XD


Puuss ohh kraamm !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0