Match (:

Idag var det match! Shitkul, vi vann :D Aja, Ida skulle inte vara med, men hon kollade på, Johanna och Julia åkte dit, men så sa tränaren att dom inte fick vara med, så dom blev tp arga och slutade, jag är ju inte emot dom, men det är ju för att dom inte varit med på ngn träning tp. Men skit i det nu. Sry för dåligt bloggande me njag ska försöka komma igång igen! Lite bilder ? :D Haha

Okej, bilden blev ganska ful men aja.. x'd

En fin liten drink till tv:n kanske ? ;D

Och två små fina kamrater till drinken (:

Jag hade precis duschat, och har inga andra bilder på mig, men det är den ni får nu ;)

En av mina två små söta kissemissar ligger och myser (:

Det är dom bilderna ni får, jag kanske laddar in nya senare från mobilen, som jag trog hos hanna. (hade inte kameran med mig)

Puss♥


Kommentarer
Postat av: amanda<3

coola läppar:P

2010-10-12 @ 18:10:40
URL: http://alskarhastarbaast.blogg.se/
Postat av: julia

vi blev fan inte arga å vi va fan med på mer träningar än deejj, Så du ska va tyyyyssstt !!!!!! --.- ´ Å alla vet att vi slutade för att daniel e dum i huvudet !!!!

2011-03-01 @ 16:15:11
Postat av: Elinn ♥

HAH lol ni va med MYCKET mindre än mej ? oh det vet jag för ni va aldrig där -.- o jag har aldrig sagt att det va av ngn annan anledning jag vet att ni slutade df ? jag vet att daniel e dum i huvvet..... jag tycker det med ?

2011-03-09 @ 20:09:47
URL: http://eliinhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0