hejsaan

Du är en stor idiot
vad har jag någonsin sett i dej ?
Vafan är du för en person egentligen ?
o vf ger jag inte upp dej ?

joo du....

jag älskade dej sjukt mycket...
trodde faktiskt att du kännde samma sak..
Du lurade mej o falla för dej, och sen dumpar du mej ?
" jag är inte en sån person som dumpar en tjej o sen skaffar en ny direkt efter"
kan du fatta att du ens sa det ?

jävla lögnare...

Ha ett kul liv med din nya " gf "
din nya "babe"
Och din nya " my love"
Allt det.

Hatar dej just nu.

Du e fan sjuk....
allt vi gör nuförtiden är att bråka...
saknar den gamla du..
var är den underbara killen som jag blev kär i ?
Inte den som kallar mej jävla emo ?

Varför förändrades du så :(

Fattar du inte hur sjukt mycket du betyder för mej ?
även om jag inte är kär i dej,
eller så vidare bra vän med dej för tillfället..
du betyder ALLT för mej!
Jag sa att du är hela mitt hjärta, och allt jag sa e sant!
Kommer aldrig släppa ut dej helt ut mitt hjärta!

Du betyder mest..

Och allt du sa till mej ?*
attt du alltid skulle älska mej, ljög du elle ?

antar det... lögnare,,

har jävligt mke mer o säga om dej.. 
men vill ju inte förstöra min blogg ;)

fint inlägg man gjort

förlåt ;)


Färgat håret, så ni vet (y

HARE BRA DÅ 

puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0