Mår så sjukt dåligt..

Man kan inte må sämre än jag ? jag gråter fan floder ;S 
Igår mådde jag så jävla dåligt efter skolan... att dom står bara en cm från mej gör inte saken bättre ;S
Jag grät hela vägen hem från skolan, när jga kom hem satt jag och deppade till musik och grät, jag var helt svart under ögonen....... sen kommer föräldrarna och säger att vi ska på utvecklingssamtal, palla lix ?
så måste jag tvätta bort alllt o blablabla, när jag kommer hem börjar jag gråta igen, då sticker jag in i skogen, går inte så långt först, för jag ville egentligen bara gråta ifred, men sen kom jag på dden togiga iden att gå längre och längre in, och gissa vad ? jag gick vilse ... gick runt aslänge... kom till massa vägar o m.m visste inte ett skit var jag va... var borta i 2-3 timmar, jävligt glad är man att man hade mobilen ? fast jag pratade mä johan ;)
hahah värsta emo inlägg... skit samma...... jag pallar inte mer av det här..
Det var min STÖRSTA MARDRÖM att något sånt här skulle hända !  jäääävlaaa apa ;(

Nu tänker jag inte blogga mer ... 

hejdå, ;/ // elinn,

Kommentarer
Postat av: linda

sluta ljug jävla tjockis

2011-04-12 @ 17:35:09
Postat av: elinn

?

2011-04-12 @ 19:58:42
URL: http://eliinhh.blogg.se/
Postat av: nathalie

veem är du linda som är så taskig mot elin?

2011-04-12 @ 20:23:06
Postat av: Mathilda <3 (basket)

Linda du kan fan hålla käften!! Ingen skriver så till Elin!! <3

2011-04-12 @ 20:46:35
Postat av: Rebecka

Eh , moget?

Taskigt ! Elin e inte tjock... -.-

2011-04-15 @ 18:11:37
URL: http://beckaknudsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0