Wiiiiiiii

- Tio frågor om dig själv
namn? - Elin
när fyller du år? - 14 juni
några piercingar? - mitt öra
vad har du på dig just nu? - jeans o linne trosor o bh hah :D
vilken årstid är bäst? - sommar :c
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Ensam hemma vid datorn eller något de e hela min dag ?
vad tycker du mest om hos dig själv? - Jag äger din mamma
vad är du bra på? - Äga din mamma sa jag ju ?
vem älskar du mest på denna jorden - haydar. och vänner men ni vet att haydar e bäst :D
vilken sak i ditt rum använder du mest? - JAG HAR TVÅ RUM FÖR I HELVETE FRÅGA INTE SÅNT :@

- 10 frågor om idag

vad har du gjort? - datoorn
vad ska du göra nu? - datooornnnnn
har du gjort något dåligt idag? -  nä förr jagg eger
vad har du ätit/druckit idag? - sips soklad mölk
har du duschat idag? - nää :(
vad händer imorrn? - det är söndag kanske xd.. ?
går du i skolan? - nädövetjajobbar
har du varit i skolan idag? - Nej det är sportlov OCH helg ?

-KÄRLEK

Har du kysst någon idag? - nää igår (a ♥
Har du ett förhållande? - Nej håll keft :(
Är du romantisk?- jag e best
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - inte vad jag vet :o
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - många gånger...
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - förhållande...
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Nej ?
Vem sov du senast bredvid?- min nallebön malisa mobba inte det fina namnet jag va liten :D
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - 10000055773939392922929474575646363636 år
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - nej...
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - den ska vara klädd i en stor korvdräkt

- 10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - heh många jag är bra på o berätta lr ;)
vem är den galnast /roligast av dina vänner? - Hahh hanna eller ida men jag e bättre :D
vem är snyggast av dina vänner? - Jag :C
vem är mest partyprisse? - Korv ?
vem är den du helst har filmkväll med? - korv ?
vem av dina vänner är sötast?- Morris o Haydar :D (a


- 10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - Tusse klart ;)
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - hahahahahaahahahahahhaahahahahhahaha
vem är farligast i din familj? - tusse han rivs ju fan :(
vem ser roligast ut i din familj? - Ditt rövhål
har ni något husdjur? -  ja
vem har du mest gemensamt med?- Tusse vi båda e feta :D
vem står för underhållningen? - Korven ?
vem sover du oftast med? -  MIN NALLEBÖN VAFAN TROR DU :@
roligaste kvällen med familjen? - Ingen... xD

- ANNAT
Hur mår du just nu? - braa...
Har du piercat dig? - Redan frågat ?
Är du hungrig nu? - neppsi pepsi
Vad är klockan nu just nu? - 16.21....
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - fb, blogg.se, idas blogg :D

- TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast?- nån
Vem ringde du senast? - Haydar
Vem sms:a till dig senast? - Haydar typ xd
Vem sms:a du till senast? - hahah haydar xd

- FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din mamma? - igår
Hur länge sen var det du träffa din pappa? - någon minut sen xD

- ÖVRIGT
Gillar du punk? - nä
Har du sminkat dig idag? - nepp

- MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - nää jag ser på tv, räddningspatrullen som eger som fan (a
Vilket är ditt favoritband? - korv..
Vad gillar du för musik?- typ olika.

- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - jap
Har du fler än 3 jeans? - japrap
Har du fler än 5 tröjor? - japrapraprap

-SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - ja
Använder du wax? - nej
Använder du ögonskugga? - nej typ aldrig men nån gång
Använder du kajal? - ibland när det händer ngt särskillt tp.
Använder du hårspray? - japp
Andänder du mousse? - nej
Använder du deodorant? - ja
Använder du skinspray? -nej
Använder du parfym? - japp
Använder du läppglans/läppstift? - hmm inte läppstift..
Använder du brunkräm? - ja typ kanske va
Använder du rouge? - nä typ aldrig
Använder du puder? - ja
Uppsatt hår eller hängande? - hängande, om inte håret ser hemskt ut eller jag ska träna. då har jag uppsatt
Plattar/lockar du håret varje dag? - jao xd
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - haahahh gör NÅGON det ? xD


Kommentarer
Postat av: ida hihi

HAHAHAHA!!!!!!!!!!!

HEJ!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-02-19 @ 16:40:40
URL: http://rrandomm.blogg.se/
Postat av: Nathalie (facebook)

finns för dig <3

2011-02-19 @ 21:58:20
Postat av: elinn

härligt, vad har du för dig då? :)

2011-02-20 @ 01:37:55
URL: http://elinnjl.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0